Horaaneko kirjoitti:(Ps. Laskin ja hirveä hävytön hajaääneni ei pitäisi olla riski, pahikset ei pääse massaamaan)
porkkana kirjoitti:Seuraan kuitenkin tässä vaiheessa vielä Cameronia + Xanie muutenkin epäilyttänyt, ja kai me vielä ehditään sekoilla illalla jos sellainen olo tulee. :D
Horaaneko kirjoitti:Minuu turhauttaa aivan älyttömästi miten vahvasti saan tällä hetkellä Halimasta pahisviboja ja miten kukaan muu ei tunnu näkevän sitä ja aaarrrgh. Xanien äänestäminen olis miulle ok, jos en näkis Halima/Xanieta niin epätodennäköisenä parina. Olisin ollu kyl valmis äänestää myös porkkanaa, mutta siihen leikkiin tuskin lähtee kukaan.
Violet kirjoitti:Porkkanan huomio on aika vakuuttava. En nyt kännykällä tuu sanomaan muuta. Yritän pohtia Xanien ja Horaanekon väliltä. Koska on tuo mahdollisuus, että Horaa on voinut missata Xanien äänen, äänestäisin ehkä mielummin Horaanekoa - lausuntonsa perusteella silti pahis. En nyt kännykällä sano enempää.
Horaaneko kirjoitti:Öömn ei, mie aattelin sen niin että pahikset on Xanieta äänestäneiden joukossa? Tai siis, jos nyt oletetaan vaikka että Halima-porkkana-einari on juttu, niin ei kai ne nyt ääntään tuu Halimalle vaihtaa. Uskon että Halima on pahis -> en näe Xanieta todennäköisenä pahiksena -> itse tiedän mikä olen. Eli siis vaikka yksi Xanieta äänestäneistä tulis vaihtaa äänensä Halimalle, ei tilanne mene siihen että Halima kuolee ellei joku pahiksista tule uhraamaan pahiskaveriaan. Mitä en usko enää tässä tapauksessa käyvän, koska kaikki pitää Xanieta semivarmana pahiksena. Jos Xanie ois lähteny äänestään vaik Violetia jota en pidä pahismaisena, olis asia ollut eri.
Halima kirjoitti:Etkö nyt varmasti kännykällä sano muuta/enempää? :P Mulla ei kyllä mee jakeluun, miksi hyvis vielä pohtisi Xanien ja Horaanekon väliltä, kun on tehty selväksi että ääniä ei voi tänään hajauttaa ja varma hyvis äänestää Xanieta.
Cameron kirjoitti:Mietin myös jo plan B:tä, eli että jos tämän päivän äänestys menee mönkään ja lopulta kuolee hyvis, pitäisikö tänään jo yrittää päättää, kenet massataan 6. päivän alkaessa? Jos oltaisiin kuitenkin sormi liipaisimella ja nopeampia kuin pahikset...
Halima kirjoitti:Tämä kommentti oli kyllä silti mun mielestä tosi pahismainen. Iltasekoilut tällaisena pakkopahislynkkausiltana pelaa vain pahisten pussiin, ja ite ainakin toivon että hyvissä ajoin päätetään äänestettävä ja siinä pysytään. Ja kun kerran Cameron on tehnyt selväksi että haluaa Xanieta äänestää niin toivottavasti kukaan nyt ei lähde muuten vaan virittelemään mitään iltasekoiluja.
Violet kirjoitti:Onhan tässä vielä reilu 2 ja puol tuntia pohtia äänestyskohdetta uudelleen käsi kädessä Kumbayaa veisaten.
Halima kirjoitti:Mulle ainakin yks vahva syy on se, että kun Xanie lukittiin äänestettäväksi, heti löytyi kaksi jotka sitä vastustaa -> todennäköisesti Xanie on pahisten mielestä huono äänestyskohde eli pahis. Luulen että Horaaneko on joko petturi tai sitten hakoteillä oleva hyvis, jota nyt yritetään saada lynkattua pahiksen tilalta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa