007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 17:05:11

Kaksi asiaa joita mietin tällä hetkellä, ketjua läpikäydessäni.

1) Mikset Horaaneko äänestänyt tässä viestissään Vampirea tai Zeytä. Olit poistanut äänesi Marzzuulta aiemmin kun et uskonut painostuksen auttavan. Mutta mikset siirtänyt ääntäsi kummallekaan niistä kahdesta pelaajasta, jotka olivat tässä listassa Marzzuuta epäilyttävämpiä?

2) Mikset jeekaka äänestä Zeytä? Olet sanonut niin todennäköisesti tekeväsi, kirjoittanut pitkät pätkät tämän epäilyttävyydestä, mutta sitten vielä viestissä, jossa kerrot taas Zey-epäilyistäsi äänestätkin Jinmurua. Myöhemmin toteat aiheesta tämän:

jeekaka kirjoitti:Olin vähän epävarma onko kumpikaan Marzzuu- tai Zey-vankkuri oikein hyvä, niin äänestin vaan Jinmurua justyn peesissä :D Ei sit menny ihan niinkuin Strömsössä, mutta ainakin laiska hyvispeli confirmed :-------D

Avaatko vähän että mikä sai sut epävarmemmaksi Zey-vankkurista kuin Jinmurun äänestämisestä?
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 17:20:43

Siis ihan aluksi aattelin, että jos Zey on petturi niin sen äänestäminen heti aluks ei välttis oo yhtä kiinnostavaa kuin se, miten Zey reagoi siihen miten kun joku muu (tietty mieluiten pahis :D) saa ääniä. Se Jinmu-ääni ei tosiaan ollut hirmu pysyväiseksi tarkoitettu eikä kyllä ehkä loppuun asti harkittukaan.
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 17:33:14

jeekaka kirjoitti:Siis ihan aluksi aattelin, että jos Zey on petturi niin sen äänestäminen heti aluks ei välttis oo yhtä kiinnostavaa kuin se, miten Zey reagoi siihen miten kun joku muu (tietty mieluiten pahis :D) saa ääniä. Se Jinmu-ääni ei tosiaan ollut hirmu pysyväiseksi tarkoitettu eikä kyllä ehkä loppuun asti harkittukaan.

Miksi et äänestänyt ketään muuta, saadaksesi niitä reaktioita? Tai vaihtoehtoisesti, etkö voisi saada irti reaktioita niistä kahdesta pahiksesta äänestämällä heidän petturikaveriaan? En nyt ihan pysy kärryillä logiikassasi.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 17:49:06

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Siis ihan aluksi aattelin, että jos Zey on petturi niin sen äänestäminen heti aluks ei välttis oo yhtä kiinnostavaa kuin se, miten Zey reagoi siihen miten kun joku muu (tietty mieluiten pahis :D) saa ääniä. Se Jinmu-ääni ei tosiaan ollut hirmu pysyväiseksi tarkoitettu eikä kyllä ehkä loppuun asti harkittukaan.

Miksi et äänestänyt ketään muuta, saadaksesi niitä reaktioita? Tai vaihtoehtoisesti, etkö voisi saada irti reaktioita niistä kahdesta pahiksesta äänestämällä heidän petturikaveriaan? En nyt ihan pysy kärryillä logiikassasi.

Odotat nyt liikaa logiikkaa :D Äänestin Jinmurua koska sä äänestit, koska sattui liittymään tohon Marzzuu-keissiin ja koska Zeyn "pesäeroääni" alkupelissä, ja ajattelin että whynottii, toisko kolmas vankkuri jotain uutta peliin. Tälleen jälkiviisaasti Marzzuu ja Zey oli ihan hyvät vankkurit, mutta tulipa nyt toimittua hetken mielijohteesta.

Zeyllä on tällä hetkellä ihan tarpeeks ääniä reaktioiden saamiseksi.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 17:57:23

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:

Odotat nyt liikaa logiikkaa :D Äänestin Jinmurua koska sä äänestit, koska sattui liittymään tohon Marzzuu-keissiin ja koska Zeyn "pesäeroääni" alkupelissä, ja ajattelin että whynottii, toisko kolmas vankkuri jotain uutta peliin. Tälleen jälkiviisaasti Marzzuu ja Zey oli ihan hyvät vankkurit, mutta tulipa nyt toimittua hetken mielijohteesta.

Zeyllä on tällä hetkellä ihan tarpeeks ääniä reaktioiden saamiseksi.

No joo, ihan hyvä syy äänestää Jinmurua. Silti mulla on tosi outo fiilis siitä ettet sä äänestä Zeytä nyt. Miten se ettet äänestä ketään just nyt edistää peliä enemmän kun Zeyn laittaminen kahden äänen johtoon? Ekaks aattelin että ehkä olet ääntäsi panttaavaa tyyppiä, mutta lähdit Jiniäkin niin rempseästi äänestämään etten oikein usko siihen.

PS, postaan just kohta mun pidemmän viestin, siinä on sulle lisää kysymyksiä! ;P
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 17:57:38

Marzzuu kirjoitti:Itse peliin: Vam saa nyt kyllä vähän hyvispointseja multa justyn tapaan, muita vielä seuraan ennen kuin sanon juu tai jaa.

Entä olisiko joku pelaaja sellainen, jonka toimet ovat vaikuttaneet epärehellisiltä tai muuten pahismaisilta?

@Savu: mua jäi tässä listauksessasi kiinnostamaan Horaaneko ja Zey. Osaatko avata yhtään miksi toinen on neutraali ja toinen hyvismäinen?

Halima kirjoitti:
justy kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja miten niin ehdotan sun "lynkkausta"? Kyllä mä ehdotan ihan tosissaan sun lynkkausta ellet pysty vakuuttamaan mua siitä että oot todennäköisemmin hyvis.

Viimeiseen virkkeeseen liittyen: Oliko sulla siis äänesi antaessasi jokin syy uskoa, että Marzzuu on todennäköisemmin pahis? Lähtökohtaisestihan jokainen pelaaja on todennäköisemmin hyvis, sillä pelissä hyviksiä on selvä enemmistö.

Ei. Mut mulla oli syy uskoa, että Marzzuusta ei ota selkoa, eli jos hän ei selvästi vaikuta ennemmin hyvikseltä, kannattaa mieluummin lynkata alkupelissä kun sitten lylossa.

Eli todennäköisemmin oli huono sananvalinta? Tarkoituksesi ei ollut sanoa että pidit Marzzuuta pahismaisena, vaan että olisit valmis lynkkaamaan hänet jos Marzzuu ei anna sulle vahvaa syytä pitää itseään hyviksenä?

Ja kun myöhemmin viestissäsi poistat äänesi Marzzuulta, onko poistosi tarkoitus on kokeilla jotain muuta taktiikkaa Marzzuun kanssa kuin äänellä painostamista? Että saisit hänestä jotain irti, minkä perusteella selvittää hänen puolensa?

Jos nuo kaksi oletusta ovat oikein, niin miksi Marzzuu on sun ajatustenvirtaviestisi lopuksi listattuna pahikseksi?

jeekaka kirjoitti:En oo oikeen mitään mieltä. Kuulostaa perus keissiltä jossa Vampire lynkataan hyviksenä, mutta en oo oikeesti perehtynyt Vampiren viesteihin hirveesti.

En tarkoita isommin mitään. Sanoin jo että koska Marzzuu on helppo lynkkaus, vakuuttelu "joo joo on se varmaan myös pahis" on aika löysää ja Jin suoraan sanoi ettei jaksa väistellä epäilyksiä joten claimaa heti. Koetko että tosta kysymyksestä oli jotain hyötyä? Et ilmeisesti isommin epäile mua ja Jiniä nyt ei oo järki epäillä ellei tuu counterclaimia, joten mitä ajattelet saavuttavasi tällä kysymyksellä?

Asteikolla 1-10, kuinka turhautunut olit vuorovaikutukseen Zeyn kanssa tätä vastausta kirjoittaessasi?
(mullekin oli muuten ihan hyödyllinen tuo vastauksesi Zeyn kysymykseen sanojesi merkityksestä, olin tulkinnut sun viittaavan niillä itseesi).

Alleviivattuun: sanot vähän myöhemmin näin

jeekaka kirjoitti:Kävin nyt vielä erikseen lukemassa ne Vampiren viestit. Mun mielestä niissä ei ollut mitään erityisen hälyttävää, mun mielestä Vam vaikuttaa aikalailla samalle kuin yleensäkin puolustuspositioon joutuessaan. Ei kerro silti roolista.

Mihin tuo ylempi "lynkataan hyviksenä" viittasi, jos Vampiren pelaaminen ei kuitenkaan kerro tämän roolista?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 18:04:20

Tällä hetkellä voisin äänestää (ylhäällä epäilyttävin):

Vampire
jeekaka
Halima

Vampiresta oon jo puhunut, ei uutta sanottavaa.

jeekakassa hämää hänen Zey-suhteensa. Epäilee petturiksi (aika spesifi epäily heti pelin alkuun), eikä siksi äänestä tätä, koska haluaa löytää jonkun pahiksen jotta näkisi miten Zey reagoi pahiksen äänestämiseen. ;O.o Äänestää sitten jinmurua, koska haluaa reaktioita (ihan ok syy), mutta jälkiviisaasti olisi voinut äänestää Marzzuuta (jota pitää hyviksenä?!) tai Zeytä (jota ei kuitenkaan nyt enää halua äänestää, koska Zeyllä on jo ääniä). o.O;;

Halima tuntuu joka toisessa Marzzuun liittyvässä virkkeessään pitävän tätä pahismaisena ja joka toisessa virkkeessään äänestävänsä tätä koska Marzzuusta ei ota selvää.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 27.11.2018 18:08:03

justy kirjoitti:Tällä hetkellä voisin äänestää (ylhäällä epäilyttävin):

Vampire
jeekaka
Halima

Vampiresta oon jo puhunut, ei uutta sanottavaa.

jeekakassa hämää hänen Zey-suhteensa. Epäilee petturiksi (aika spesifi epäily heti pelin alkuun), eikä siksi äänestä tätä, koska haluaa löytää jonkun pahiksen jotta näkisi miten Zey reagoi pahiksen äänestämiseen. ;O.o Äänestää sitten jinmurua, koska haluaa reaktioita (ihan ok syy), mutta jälkiviisaasti olisi voinut äänestää Marzzuuta (jota pitää hyviksenä?!) tai Zeytä (jota ei kuitenkaan nyt enää halua äänestää, koska Zeyllä on jo ääniä). o.O;;

Halima tuntuu joka toisessa Marzzuun liittyvässä virkkeessään pitävän tätä pahismaisena ja joka toisessa virkkeessään äänestävänsä tätä koska Marzzuusta ei ota selvää.

Miksi justy pahiksena jeekaka epäilisi mua nimenomaa petturiksi?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 18:19:07

Ok, hyvä yleisö, justyn pyynnöstä: ++Zey :D

Ei mulla ole ollut erityisesti mitään syytä pantata ääntä, mutta ei oo vaan tullut sellaista tilannetta mihin oisin luontevasti sen äänen heittänyt.

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:En oo oikeen mitään mieltä. Kuulostaa perus keissiltä jossa Vampire lynkataan hyviksenä, mutta en oo oikeesti perehtynyt Vampiren viesteihin hirveesti.

En tarkoita isommin mitään. Sanoin jo että koska Marzzuu on helppo lynkkaus, vakuuttelu "joo joo on se varmaan myös pahis" on aika löysää ja Jin suoraan sanoi ettei jaksa väistellä epäilyksiä joten claimaa heti. Koetko että tosta kysymyksestä oli jotain hyötyä? Et ilmeisesti isommin epäile mua ja Jiniä nyt ei oo järki epäillä ellei tuu counterclaimia, joten mitä ajattelet saavuttavasi tällä kysymyksellä?

Asteikolla 1-10, kuinka turhautunut olit vuorovaikutukseen Zeyn kanssa tätä vastausta kirjoittaessasi?
(mullekin oli muuten ihan hyödyllinen tuo vastauksesi Zeyn kysymykseen sanojesi merkityksestä, olin tulkinnut sun viittaavan niillä itseesi).

Alleviivattuun: sanot vähän myöhemmin näin

jeekaka kirjoitti:Kävin nyt vielä erikseen lukemassa ne Vampiren viestit. Mun mielestä niissä ei ollut mitään erityisen hälyttävää, mun mielestä Vam vaikuttaa aikalailla samalle kuin yleensäkin puolustuspositioon joutuessaan. Ei kerro silti roolista.

Mihin tuo ylempi "lynkataan hyviksenä" viittasi, jos Vampiren pelaaminen ei kuitenkaan kerro tämän roolista?

Asteikolla 1-10, hahaha en osaa kuvitella mikä kymppi vois olla :--------D Ehkä 8? Varmaan vika on osaks mussakin, mutta en vaan yksinkertaisesti tajuu Zeytä. Ärsyttää jos se on hyviksenä valinnut tollasen taktiikan :D (Lisäksi mua aina jonkinverran turhauttaa kun joudun selittämään mun ajatuksenjuoksua, kun se on mulle itselleni niin selkeää mutta sitten se on raskasta koittaa vääntää rautalangasta.)

Mitä tulee Vampireen, ei mulla ole mitään muistikuvaa miten se pelaa puolustuspositiosta pahiksena :D Aika hämärä käsitys siitäkin että onko se oikeasti montakin kertaa lynkattu hyviksenä siksi että se onnistuu selittämään itsensä epäilyttävän kuuloiseksi, mutta se oli vaan mielikuva mikä mulla oli tilanteesta.

//justy, Zey
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 18:21:00

@Zey, Mä en tiedä. En oikein muutenkaan tiedä miksi jeekaka epäilee sua nimenomaan petturiksi - jopa niin varmasti ettei halua sua äänestää koska se etsisi häntä näkemästä sun reaktiota oikeiden pahisten saamaan ääneen. Mun mielestä tuossa jeekakan selityksessä ei tuollaisenaan ole järkeä.

//Jeekaka väliin
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 18:23:41

justy kirjoitti:jeekakassa hämää hänen Zey-suhteensa. Epäilee petturiksi (aika spesifi epäily heti pelin alkuun), eikä siksi äänestä tätä, koska haluaa löytää jonkun pahiksen jotta näkisi miten Zey reagoi pahiksen äänestämiseen. ;O.o Äänestää sitten jinmurua, koska haluaa reaktioita (ihan ok syy), mutta jälkiviisaasti olisi voinut äänestää Marzzuuta (jota pitää hyviksenä?!) tai Zeytä (jota ei kuitenkaan nyt enää halua äänestää, koska Zeyllä on jo ääniä). o.O;;

Oisin Marzzuu vs. Zey tilanteessa äänestänyt aina Zeytä. Sillä että ne oli hyvät vankkurit tarkoitin lähinnä et ois ollut mielenkiintoista nähdä millä perusteella ihmiset puolensa valitsee.

//justy
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 18:37:47

Tiivistätkö viekö jeekaka ranskalaisin viivoin miksi Zey on pahis/petturi (ja kumpi hän nyt mielestäsi on?)?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 27.11.2018 18:43:50

Mun pitäs ol taas tekemäs jotai iha muut ku kirjottamas kylään mut en tuu tän pelin tahil pysyy kärryil jos e nyt lue viestei läpi :D sgkhkjl
Alotetaas Zeyst

Zeyn pelinnalotus tuntuu mulle selvästi pelinherättelylt, en menis miettii linkittymist pelaajiin sen kummemmin. Toi hyvisreadi jeekakalle pistää kyl silmään, kosk kun kattoo viestejä aikajärjestyksessä, se tarkottaa käytännös et Jeekaka nous Zeyn silmis hyvismäisimmäks pelaajaks vaan tolla viestil jos sanoo ”Mietin ootko petturi”. Tho Zey tuntuu jakelevan hyvisviboi aika iisisti kun Halimakin sai sitä vaan yhden viestin perusteel.
Zey jatkaa peliä kysymyspainotteisesti, puhumal viestien pituuksist ja epäilemällä marzua. Sellane juttu noissa viesteissä mikä pistää silmään Zeyn eduks on toi marzun pelitutkielma, koska mietin jaksaisko pahis nähä oikeest noi paljo vaivaa toisen pelaajan tutkimiseen. Tää tippuu samaan kategoriaan:
justylta järkeviä kysymyksiä, tähän vaan pieni kommentti, että ensimmäinen kysymys kantsii ehkä päässään kysyä ja sitten jälkimmäisen kysymyksen kohdalla avata vasta, että pelaaja X on antanut viitteitä pahikseudestaan koska teki asian Y. Ihan vaan, koska en pidä niin järkevänä, että pelin alussa jo antaa listan pahiksille, että nää on asioita joita pidän pahismaisena, koska se helpottaa niiden välttelyä. :D Varsinkin, kun uudet pelaajat on vähän mustia hevosia, kun niiden ajatusmaailmaa ei oo vielä kukaan päässyt opiskelemaan. :>

Vaik voiskin olla vaan hyvikseyden pönkittämistä, tää kertois mulle ehk enemmän tarkkasilmäisen hyviksen pelaamisesta.

Mun ja Zeyn ajatusmaailmat ei varmaan koskaan tuu kohtaan tos asias mist ollaa jonkin verran väitelty, et Zey ei vastaa kunnolla siihen esitettyihin epäilyihin/huomioihin :D Idk mun mielest jos pitää valita et joko state the obvious tai vastaa vastakysymyksellä/kärkkäästi jotai ”nO näiNKö mUn oIS piTänY vasTAta” nii valitsisin ensimmäisen (ja miksei siihe kysymyst päälle), kosk se on kuitenkin pelille hyödyllisempää olemalla selkeämpi vastaus.

Zeyn listaus on hyvä, on selvästi miettinyt pelaajia. Oikeestaan ehkä eniten Zeyn pelissä mua häiritsee viestien hajanaisuus ja siit tulee helposti fiilis et yrittää vaan sekottaa peliä, vaik viesteis ois iha tärkeet asiaakin. Kun nyt näen Zeyn pohdintoi tällee yhteen viestiin tiivistettynä niist tulee paljo järkevämpi fiilis

Sua varmaan lohduttaa tieto, et ei olla vielä ekan päivän puol välissä, lähempänä vielä 1/4 ku puolta. :>

:>>> siis mä tapan itteni

Itekin oon hämmästelly, miten paljon asiaa noin perus roolista on saatu aikaseks. :D

Tää on kyl vähän ööö kosk sä oot varmaa ite tuonu eniten sitä petturipuhetta tähän peliin jeekakan ohella :D

Kun kattelen täs tota Keturin vs Zey ja mietin miten vaikeet Zeylle tuntuu olla niellä mun mielipide sen (lähinnä alkupelin) pelikäyttäytymisestä, mulle tulee pakosti fiilis et Zey ei vaa haluu olla väärässä :D En tosin käsitä tätä keskusteluu oikein kummankaan osalta kun tuntuu ettei tossa päästä mihinkään lopputulokseen ja toi syrjäyttää pitkillä lainauksillaan vähän kaiken muun topicist.

Tähän väliin huomaan Justylta mulle kysymyksen joten Zey-tauko!

Mikset Horaaneko äänestänyt tässä viestissään Vampirea tai Zeytä. Olit poistanut äänesi Marzzuulta aiemmin kun et uskonut painostuksen auttavan. Mutta mikset siirtänyt ääntäsi kummallekaan niistä kahdesta pelaajasta, jotka olivat tässä listassa Marzzuuta epäilyttävämpiä?

Mä yleensä jätän äänestämisen vasta päivän loppupuolelle. Haluun käydä pelaajan rauhassa läpi ennen ku äänestän, ja täs pelis mul ei oo oikei ollu siihe viel mahdollisuutta ku oon vaan epätoivosesti yrittäny pysyy pelin tahdissa mukana :D Also, ihan senkin takii mitä tää koko mun Zey-pohdinta on ollu. Mun mielipiteet usein vaihtelee, kun alan lukee pelaajan viestei ajatuksella läpi. Joidenki pelityyli on heitellä aktiivisesti äänii mut ei mun

Zeyn pelaamine hämmentää mua mut ne on enemmän syistä joist ei voi päätellä roolia (viestien paljous, hajanaisuus, väittely) joten en honestly osaa sanoo kumpaan kategoriaa tiputtaisin Zeyn täl hetkel. Tho jos tekisin tähän nyt taas listan pelaajista epäilyttävyysjärjestykses, en usko et Zey tippuis ihan pohjamutiin. Enemmä hämmentävä ku epäilyttävä.

Jatkan varmaa Vampirel sit ku seuraavan kerran aikaa kirjotella, nyt takas kirjottaa koulujuttui (oispa esseidenki kirjottamine yht sujuvaa ku kyläviestien :D)
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 27.11.2018 19:59:59

Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:
Zey kirjoitti:
AlPacino kirjoitti:++Zey
Koska sekottaa pakkaa ja antaa näin pahiksille tilaa.

Millä tavalla sekoitan pakkaa ja annan pahiksille tilaa? Varsinkin, jos epäilet kuitenkin, että olen pahis, niin miten pakan sekoittaminen ja huomion kerääminen minuun antaa pahiksille tilaa?

Nyt en voi olla aattelematta et entä jos Zey onki pahis joka yrittää esittää petturia ettei sitä lynkattais... :D Eikä meillä oo enää ees ennustajaa millä tarkistaa tämä!

Saahan sen petturinkin tappaa, vaikkei se voittoa tuokaan. :D

Miks sä Zey aliarvioit petturin merkityksen pelissä?

Millä tavalla oon aliarvioinu petturin merkitystä?

"Saahan petturin tappaa vaikka se ei ei voittoa tuokaan".

Mun mielestä sä koitat vähätellä Petturin merkityksellisyyttä pelissä syistä joita mä en voi selittää muutako pahismaisuudella. Mun mielestä tässä setupissa jossa mafia ja petturi tietää toisensa & voi kommunikoida keskenään, petturi on ehdottomasti koko paletin voimakkaimpia hahmoja.

En edelleenkään ymmärrä, koska toihan tulee ihan voittosäännöistä. :D Petturia ei tarvitse tappaa hyvisten voittoon. Mut ei petturin tappaminenkaan tuo mitään häviötä hyviksille, jolloin sen saa tappaa. Et en nyt vieläkään ymmärrä millai oon aliarvioinu petturin merkitystä?

Joo, petturin lanaaminen ei tuo hyviksille voittoa per se, mut petturin läsnäolo antaa pahisiimille niin paljon enemmän liikkumavaraa josta säkin olet varmasti paremmin perillä kuin annat ymärtää. Petturi pystyy swingaan kahden pelaajan (esim hyvis ja pahis) wagonin tiebreakereita viime tingassa pahistiimin eduksi ja seuraavana päivänä asialle ei varsinaisesti voi tehdä mitään. Petturi voi ihan trollatakseen swingaa kahden hyviksen välisen wagonin ja seuraavana päivänä kaikkien readit on ihan levällään. Petturi ja toinen mafiasta voi ihan hyvin pelaa tandemilla isompia riskivetoja ja täten työntää toisen mafioson syvemmälle kylään.

// Zey

Joo niin voi? En ymmärrä miten se liittyy mun huomautukseeni, että petturi ei oo mikään kuolematon hahmo, vaan sen voi tappaa. :D Enkä silti nää niin eroa siinä, miten petturi voi käyttää ääntänsä kahden pahiksen kanssa verrattuna siihen, että pelissä ois kolme pahista.

Sä et todellakaan sanonu aikasemmin, että petturi ei olis kuolematon vaan selkeästi ilmaisit et petturista ei kannata välittää. Tän tulkinnan on tehneet myös muut kuin minä. Mitä pidemmälle pelissä mennään, sitä voimakkaammaksi petturi tulee. Kuten sanoit: petturin tappaminen ei tuo voittoa kylälle. Petturin tappaminen siirtää LyLoa kuitenkin eteenpäin. Petturi voi vetää isompia gambitteja kuin mafia, koska at the end of the day seki on harhalynkkaus.

Lueppa uudestaan. Jin oli sitä mieltä, että esitän petturia, jottei mua tapettaisi, mistä olin ihan yleisellä kannalla eri mieltä, että turha lähteä esittämään petturia, kun ei se petturi mikään kuolematon ole. :D

Selvä

Tiiättekö että näistä viesteistä voi ottaa noita sisäkkäisiä lainauksia pois niin ketju pysyy kivemman ja siistimmän näköisenä?

Ja fyi, jeekaka pomppas mun hyvislistalle.

justy kirjoitti:
Halima kirjoitti:
justy kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja miten niin ehdotan sun "lynkkausta"? Kyllä mä ehdotan ihan tosissaan sun lynkkausta ellet pysty vakuuttamaan mua siitä että oot todennäköisemmin hyvis.

Viimeiseen virkkeeseen liittyen: Oliko sulla siis äänesi antaessasi jokin syy uskoa, että Marzzuu on todennäköisemmin pahis? Lähtökohtaisestihan jokainen pelaaja on todennäköisemmin hyvis, sillä pelissä hyviksiä on selvä enemmistö.

Ei. Mut mulla oli syy uskoa, että Marzzuusta ei ota selkoa, eli jos hän ei selvästi vaikuta ennemmin hyvikseltä, kannattaa mieluummin lynkata alkupelissä kun sitten lylossa.

Eli todennäköisemmin oli huono sananvalinta? Tarkoituksesi ei ollut sanoa että pidit Marzzuuta pahismaisena, vaan että olisit valmis lynkkaamaan hänet jos Marzzuu ei anna sulle vahvaa syytä pitää itseään hyviksenä?

Ja kun myöhemmin viestissäsi poistat äänesi Marzzuulta, onko poistosi tarkoitus on kokeilla jotain muuta taktiikkaa Marzzuun kanssa kuin äänellä painostamista? Että saisit hänestä jotain irti, minkä perusteella selvittää hänen puolensa?

Jos nuo kaksi oletusta ovat oikein, niin miksi Marzzuu on sun ajatustenvirtaviestisi lopuksi listattuna pahikseksi?

Tarkoitukseni oli saada Marzzuu peliin paikalle ja juttelemaan. En ole missään vaiheessa epäillyt Marzzuuta oikeasti. Hänellä on ihan samat todennäköisyydet olla hyvis tai pahis kuin kenellä tahansa muullakin. Nyt jos Marzzuu jatkaa peliin osallistumista ja tulee kertomaan mielipiteitään, lopetan hänen hiillostamisensa ja annan hänen pelata rauhassa ainakin hetken. Eli joo, siinä mielessä tuolla oli väärä sanavalinta, tässä nyt toivottavasti suunnilleen ne oikeat sanat sulle justy!

Mun listaus ei ole ajatusvirtaviestin lopussa, vaan keskellä. Vielä sen listauksen jälkeenkin tuli mielipiteenmuutoksia, mut en halunnut enää siihen listaukseen puuttua, kun se ois ollut niin tylsä kun kaikki ois joko hyviksissä tai keskikastissa. Tai heräämättömissä.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 27.11.2018 20:25:57

Alkuun sori, kun en saanu itteeni aiemmin paikalle. En oo voinu kauheen hyvin nyt viimesen viikon aikana, mut koitan nyt olla aktiivisempi
Lisäks tää oli aka raskasta luettavaa, saatto mennä jotain ohi
(Ja oon vähän ahistunu kun en tiiä mitä pitäis sanoa tai ajatella, rEE >.<)

justy kirjoitti:Muistin just että tässä pelissähän on uusia pelaajia. Al Pacino ja Pilkkuvirhe, tervetuloa pelaamaan!

En nyt muista oletteko pelanneet aiemmin livemafiaa/werewolfia, mutta foorumipelaaminen voi aluksi tuntua tosi hankalalta. Jos tuntuu ettette tiedä mihin tarttua, tässä olisi pari asiaa joista kuulisin mielelläni vastauksianne:

Tähän mennessä eniten ääniä ovat keränneet Marzzuu ja Zey. Onko jommankumman viesteissä jotakin, joka ihmetyttää teitä?
Ymmärrättekö miksi näitä pelaajia äänestäneet ovat heitä äänestäneet? Jos ymmärrätte, oletteko samaa mieltä heidän syistään? Jos ette ymmärrä miksi he äänestivät Zeytä tai Marzzuuta, olisiko teillä mielessä jotain kysymyksiä joihin nämä äänestäjät voisivat vastata?

Miten arvelette pahisten käyttäytyvän tässä pelissä eri lailla kuin hyvikset? Onko joku pelaaja antanut mielestänne viitteitä tällaisesta käytöksestä?

Jos teidän olisi pakko nimetä yksi pahismainen pelaaja ja yksi hyvismäinen pelaaja, kenet nimeäisitte?

Marzzun reaktio vaikuttaa mulle normaalilta ärtymykseltä, eikä hän muutenkaan herättäny mussa mitään epäilyksiä.
Zey hämmentää mua suuresti, mutta en oikein osaa epäillä sitä kunnolla ton perusteella.

En kyllä oikein osaa epäillä ketään, kun tuntematon tilanne ja ahistaa vähän, mut enköhän mä tähän totu - toivottavasti.
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
pilkkuvirhe
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 20:34:10

@Halima, et siis päivittänyt pelaajalistauksia viestinkirjoituksen edetessä? Miksi sulla on sitten monikossa sekä hetäämättömien että pahisten otsikko, vaikka kummassakin joukossa on vain yksi pelaaja?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 27.11.2018 20:34:30

Nyt loppui ruutuaika :(
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 27.11.2018 20:47:26

Justyn ruutuaika on paras :D pitäsköhä asettaa itelleki ruutuaika nii ei menis ain puolet päiväst koneel istues

Pilkkuvirhe, mä vähän säälin sua et sun eka peli on tällane sivuhirviö :'D Kosk niinku mullaki on vaikeus handlaa tätä. Mut ei tarvii ahistua, ollaan kaikki kivoi ja kukaan tuskin odottaa että oot heti kärryillä kaikesta uutena pelaajana!
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja AlPacino » 27.11.2018 20:56:11

Oujea, mukavia kysymyksiä :) vaikkakin osan kuvittelin olevan itsestäänselvyyksiä.
Selvennykseksi: noi mun "Epäilyttävää" -merkinnät aiemmin ei tarkoita, että epäilisin kyseistä henkilöä pahikseksi. Ne tarkoittaa, että mulla kiinnittyi huomio näihin henkilöihin edellä mainittujen asioiden vuoksi, eli niissä kohin voi olla jotain taustalla (mun silmissä). Peli on kuitenkin melkoisen alussa, että lopulta noi huomautukset on hyvin pitkälle ajatuksen virtaa. Ainakin mä oon sitä mieltä ettei kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä voi tehdä, kun ei edes tiedä ketä kukakin äänestää ekana lynkkayspäivänä. Miksi toin ne esille? Koska minusta ne oli mielenkiintoisia pointteja ja halusin muilta ajatuksia verraten niihin ajatuksiin. Eikös tämä peli niin toimi? Ainakin IRL.

Vampire kirjoitti:
AlPacino kirjoitti:Vampire tuli suojelemaan Marzzuuta "huomaamattomasti". -Epäilyttävää

Millä tavalla mie suojelen Marzzuuta? Oon sanonut olevani sinällään fine sen lynkkaamisen kanssa (koska turhautus), mutta oon sen verran paljon pelannut Marzzuun kanssa samoissa peleissä, että pidän tällä hetkellä tätä rehellisesti enemmän hyviksenä kuin pahiksena. jeekaka on myös pitänyt Marzzuuta hyviksenä, mutta tämä ei kuitenkaan epäilytä sua tai sun mielestä suojele tätä?

Toit esille hänen olevan samanlainen hyviksenä ja pahiksena. Sitten puhuit että todennäköisyyksien puolesta hyvis. Pitää paikkaansa. Kuten kaikkien muidenkin kohdalla. Samalla sit puhuit siihen malliin, että "lynkataan vaan". Mulle tuli semmoinen tunne, että et haluaisi häntä lynkattavan, mutta et halua liian kovasti näyttää olevas hänen puolellansakaan. Voit sitten hypätä kummalle puolen vain.
Toisaalta tämä oli ihan vain mutua sun muutaman viestin perusteella, joten en nyt laittaisi ihan liikaa painoarvoa tälle.
Miksi en epäillyt jeekakaa? Mun alitajunnassa hänen viestinsä oli varmaan paremmin perusteltuja, kun ei kerta hypännyt silmille.

justy kirjoitti:Yritin avata syitäni sille miksi Vampire kiinnitti huomioni siinä viestissä, jossa häntä äänestin. Kysy ihmeessä jos niissä jäi jokin epäselväksi.

Okei, sä oot kyllä mun silmissä jo muuttunut eri henkilöksi mun ekan viestin jälkeen. Siinä vaiheessa mietin, miksi Marzzuun painostuksen aikaan avasit suusi. Mutta kai jokaisen on jossain vaiheessa avattava peli. Mut sulta on tullut kyllä hyviä kysymyksiä/epäilyjä muihinkin suuntiin, joten eipä mulle nyt hirveitä epäilyjä sun suhteen ole. Toisaalta mielenkiintoista aktiivista peliä olisi toikin, jos pelaisit pahista. Tähän mennessä kuitenkin loogista.

justy kirjoitti:
Koska sekottaa pakkaa ja antaa näin pahiksille tilaa. Myös Marzzuun suun avaaminen voi tuntua vaikealta, jos hän on ainoa äänestetty.

Millä tapaa tuo pakan sekoittaminen on mielestäsi antanut pahiksille tilaa? Mitä pahikset ovat tehneet/jättäneet tekemättä, minkä Zeyn pelityyli on mahdollistanut?

Tämänhän selitin jo aiemmassa viestissä. Pakan sekoittaminen antaa tilaa pahiksille, koska muilla pelaajilla on vaikeampi saada otetta, että mitä kukakin on sanonut ja ketä äänestänyt. Toisaalta voi mennä alun piikkiin, mutta ainakin itestä tuntui sekavalle. Ja niin tuntui tuntuvan joiltain muistakin, mitä muistelen lukeneeni. En osaa sanoa, mitä pahikset on tehneet tai jättäneet tekemättä tietystikään. Keskustelu keskustelutavasta, eli metakeskustelu, vie vain pakettia aina sekavammaksi. Toisaalta se ei ole metakeskustelua, koska keskustellaan helpottaako se pahisten toimintaa :D argh.. menee vaikeaksi.

Zey kirjoitti:
Koska sekottaa pakkaa ja antaa näin pahiksille tilaa.

Millä tavalla sekoitan pakkaa ja annan pahiksille tilaa? Varsinkin, jos epäilet kuitenkin, että olen pahis, niin miten pakan sekoittaminen ja huomion kerääminen minuun antaa pahiksille tilaa?

Tuntui sekavalle aloituksella. Paljon viestejä. Paljon syytöksiä. Osa ilmiselvästi läppää, mutta yhtäkaikki sekoittavaa. Halusit kyllä usein kysellä muilta, mutta et ollut valmis itse vastaamaan kysymyksiin, mikä johti keskusteluun siitä epäolennaisesta asiasta, ettet vastannut kysymyksiin. Kaikki tämä vie tilaa ja jonkin tietyn asian seuraamisen vaikeammaksi.
Ehkä en ole vain tottunut foorumipeliin, en tiedä :)

Mutta mielestäni siis sekoitit pakkaa ja siksi halusin äänestää sinua. En pahiksena vaan petturina. Aiemmassa viestissäni jo selitin, miten pahikset toimii ja miten sekoittavat pelaajat tekevät heille tilaa. Silloin siis ei pahisten logiikkavirheitä huomata, kun ei jakseta seurata kaikkea enää ja jäljellejäävä huomio kiinnitetään petturiin. Sinun mielestäsi petturia ei ole niin tärkeää saada kiinni, minusta on.

justy kirjoitti:. Al Pacinolta kuulisin mieluusti vastauksia hänen äänestään esitettyihin ihmettelyihin (eli siis tarkempia perusteluita).

Oliko Justy siinä tarpeeksi perusteluja äänelleni? Vastasinko kaikkiin kysymyksiin? Eipä toi ääni mikään kiveen hakattu ole, mutta en ole nähnyt syytä vaihtaa ääntäni muuallekaan.

Zey kirjoitti:Kuinka paljon olet muuten AlPacino pelannut livenä? :>

Hmm.. Alle 30 peliä. Eli vähän?

Mitähän noi // ja viesti perään tarkoittaa? Ajatuksia, mitä ei halua avata muille, mutta haluaa tuoda esille? Epäiltyjä pahiksia?

Sori monsuuniviesti :D Yritin nyt vääntää rautalangasta noita mun ajatuksia. Harmikseni tämä viesti painottui lähinnä kysymyksiin vastailuun, enkä niinkään ottanut kantaa muiden toimintaan. Ei vaan yksinkertaisesti ole juuri nyt yhtään enempää aikaa!
Ens kerralla teen niin, että kirjailen toisessa selaimessa samalla omaa viestiäni, kun luen muiden viestejä. Huomasin myös, että muiden hyvis- ja pahislistat on mielenkiintoisia. Ehkä voisin itekin tehä jonkun sittenkin 8)
AlPacino
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 27.11.2018 21:16:04

justy kirjoitti:@Halima, et siis päivittänyt pelaajalistauksia viestinkirjoituksen edetessä? Miksi sulla on sitten monikossa sekä hetäämättömien että pahisten otsikko, vaikka kummassakin joukossa on vain yksi pelaaja?

Se oli vitsi. Väsyneellä Halimalla on huonot vitsit.

//-jutut viestin lopussa ilmoittaa sitä, keitten pelaajien viestit tuli väliin sillä aikaa kun kirjoitti viestiä. Monet käyttää tätä, ite en jaksa koska mitä väliä?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 21:27:49

justy kirjoitti:Tiivistätkö viekö jeekaka ranskalaisin viivoin miksi Zey on pahis/petturi (ja kumpi hän nyt mielestäsi on?)?

- Zeyn reaktio mun petturipohdintaan ja alun hyvisreadit musta (sekä jossain määrin readit Jinmurusta ja Horaasta)
- näkee vaivaa uskottavan Marzzuu-keissin rakentamiseen, kun Marzzuu on mahdollista pudottaa, mutta droppaa sen kun vankkuri sulaa ja vaihtaa Vampireen (tässä kohtaa joutunut itse putoamisuhan alle)
- keskustelutyyli, joka tekee pelistä monelle vaikean tarttua ja on saanut koko topicin lähtemään ihan laukalle, ja tosiaan kuittaa kaikki itseensä kohdistuvat kysymykset jollain vastakysymyksellä tai muulla nokkelalla kuittauksella

Välillä Zeyltä tulee hyviä huomioita jotka saa mut ajattelemaan että oon ihan väärässä, mutta Zey osaa kyllä tehdä hyviä huomioita myös pahiksena :D Pidän myös ihan todellisena mahdollisuutena että hyviskin ois voinut valita tän tyylin (koska liikaa discoa :DD) ja mä oon vaan trollaantunut ihan täysillä. Näkisin ehk todennäköisempänä että petturirooli antais Zeylle mahdollisuuden irroitella tälleen, mutta se nyt voi olla ihan 100% ton alun petturikeskustelun mulle aiheuttama fiksaatio.

AlPacinon ja Haliman keskusteluun, ite tykkään käyttää tota // -merkintää, että muut tietää että ne on viestejä joita en oo lukenut ja joihin en siis oo kirjoittamassani viestissä reagoinut, ja joskus jopa tosiaan heitän niihin lennosta jonkun kommentin kun heitän viestiä. En kyllä käytä niitä järjestelmällisesti aina, mutta pysyypähän nyt suunnilleen ajan tasalla että missä aikataulussa asiat tapahtuu, varsinkin jos on jotain nopeatahtisempaa tapahtumaa.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 27.11.2018 21:58:11

Hirveen hidasta laittaa noita //-merkintöjä kaikista. Jos väliin on tullu jotain viestejä niin painan "lähetä"-nappia niin kauan että viesti lähtee, sitte meen ketjuun lukemaan ne viestit mitä en lukenu ja jos niissä on jotain kommentoitavaa niin vastaan uuteen viestiin. Varsinkin toripeleissä oon huomannut, että tää on ainoa tyyli saada koskaan mitään sanottua. :D
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Cameron » 27.11.2018 22:13:05

Casino Royal

Kuva
“History is moving pretty quickly these days, and the heroes and villains keep on changing parts.”
- Ian Fleming, Casino Royal (James Bond)

Äänet:
4 Zey (miina, Keturin, AlPacino, jeekaka)
2 Vampire (justy, Zey)
1 Marzzuu (Jinmuru)
1 pilkkuvirhe (Marzzuu)

Puhepakot:
Kaikki suoritettu, loistavaa! :)

Poissaolot:
Ei ketään

Päivä päättyy torstaina 29.11. klo 20.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Cameron
Mafioso

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Halima » 27.11.2018 22:15:33

Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Keturin » 27.11.2018 22:24:03

Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?

Ok, ++Halima
Keturin
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 22:31:20

Vanha ääni pitää poistaa eka!
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 27.11.2018 22:35:41

Ai niin
--pilkkuvirhe
Kiva kun tulit pelaamaan :) Kun en kerta epäillyt pilkkuvirhettä mistään, niin hushus ääni pois häneltä ja katotaan mitä seuraavana on vastassa.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Savu » 27.11.2018 22:37:38

Noni onnisutinpa ensimmäistä kertaa vahingossa hävittään melkein tunnin kirjottamani viestin painamalla taaksepäin >__< No yritän kaivaa aivoista vielä sen mitä siitä on jäljellä.

Halima kirjoitti:Ja fyi, jeekaka pomppas mun hyvislistalle.

Miks? Mulla kävi just toisin päin. Häiritsee toi miten Jeekaka sanoo et se yrittää vaan miettiä mihin vankkureihin hypätä. Ei kai hyviksen sellasta pitäis miettiä vaan yrittää miettiä ketä eniten epäilee ja perustella se mahdollisimman hyvin et toisetkin hyötyy sun pelistä jotenkin. En kyl ymmärrä miksi pahis avoimesti sanois äänestäneensä jinmua vaan justyn peesissä... Joku tos kuitenki mättää joten pahisten päätyyn menee mulla!

justy kirjoitti:@Savu: mua jäi tässä listauksessasi kiinnostamaan Horaaneko ja Zey. Osaatko avata yhtään miksi toinen on neutraali ja toinen hyvismäinen?

Zeyn tapa spämmätä noin paljon "turhaa" asiaa tuntuu mun mielestä enemmän sekoittavalta kuin rakentavalta, esim tuo miten jää riiteleen Keturinin kans jostain sanavalinnoista ja samalla floodaa ketjun noilla lainauksilla jotka ois varmasti osannu ottaa poiskin jos ois halunnut. Saa mut kyseenalaistamaan hänen motiivejaan. Zeyhyn verraten Horaaneko on ollu rakentavampi. Tykkäsin kyllä tuosta Zeyn pelaajalistauksesta kun siinä näki ne perustelut kerralla eikä tuhanteen viestiin ripoteltuna, että ehkä se yrittää tehdä parannusta x) Horaaneko on jatkanu samaa linjaa mut jostain syystä melko Zey-keskeisesti.

Keturin pomppas myös silmille noilla vähän tylyillä viesteillään Zeylle. Heti ensimmäiset viestit on tommosia mitkä vois tulkita vittuiluksi Zeylle, ja sit jatkaa hänen hiillostamistaan siitä et vois olla petturi. Ei oo millään tavalla huomioinu ketään muuta pelaajaa, eli menee pahismaiseksi sillä että ei vaikuta olevan kiinnostusta edistää hyvisten peliä vaan sortuu tommoseen yhden pelaajan vainoamiseen ja myös tohon ketjun floodaamiseen.

++Keturin

Justy on ottanu tollasen “pelinrakentajan” roolin, mikä on kyl tosi hyvä jos se vaan on hyvis. Tosi hyviä ja hyvin kohdennettuja kysymyksiä eri pelaajille. Menee mulla kyllä edelleen vahvasti hyvismäiseksi. Mut pitää tarkkaan katsoa et mihin Justy sitä keskustelua haluaa ohjata. Jos pahis ottaa tollasen johtoroolin itelleen niin siinä ollaan kyl tosi huonossa tilanteessa.

Jinmurulla oli aika korkealentoisia epäilyjä Zeystä kuten pahis joka esittää petturia :D Vähän tuntuu menevän jo siihen suuntaan et nyt yritetään vaan jotain keksiä Zeystä. En mä tiedä voiko tota sen vapaamuurariutta nyt kiistääkkään ku ainaki kaikki pelejä enemmän pelanneet tuntuu sen hyväksyvän. Ainoa mitä tulee mieleen on et se olis tyyliin itse petturi ja yrittää saada oikeat vapaamuuratit esille ja sitä kautta hämminkiä aikaiseksi, etenki kun alko just saamaan ääniä omaan suuntaan. Mut vähän menee kyl nää omatki teoriat kaukaa haetuksi näin alkuvaiheessa peliä, että menkööt hyviksenä nyt toistaiseksi!

// Meni aikalailla ohi kaikki mitä täs on parin tunnin aikana kirjoteltu
Savu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 27.11.2018 22:47:09

Heitin Zeystä tuon petturijutun lähinnä silleen "entä jos" :D Oikeesti aattelen Zeyn täsä vaiheesa enemmän hyvikseks. Justy tuntuu myös hyvikseltä, Savusta on hyvä fiilis kans.

Marzzuu, sun tyyli ei ärsytä mua, ollenkaan! Siitä on vaan vaikea ottaa selvää ja tuntuu, ettet erityisesti halua tehä asialle mitään. :') Mut nyt sulla on jo ihan kivasti juttua, lissää vaan!

Voisin äänestää --Marzzuu ++Vampire, koska Zey ei vibata ja Vampire on ollu aika ristiriitanen.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Halima » 27.11.2018 22:58:36

Savu kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja fyi, jeekaka pomppas mun hyvislistalle.

Miks? Mulla kävi just toisin päin. Häiritsee toi miten Jeekaka sanoo et se yrittää vaan miettiä mihin vankkureihin hypätä. Ei kai hyviksen sellasta pitäis miettiä vaan yrittää miettiä ketä eniten epäilee ja perustella se mahdollisimman hyvin et toisetkin hyötyy sun pelistä jotenkin. En kyl ymmärrä miksi pahis avoimesti sanois äänestäneensä jinmua vaan justyn peesissä... Joku tos kuitenki mättää joten pahisten päätyyn menee mulla!

No siis just tuo että eihän pahis sanois tuota ääneen. Että mun mielestä Jeekaka vaikuttaa samanlaiselta laiskalta hyvikseltä ku miltä itestä tuntuu. En jaksa oikeesti panostaa vaan vähän tökin sinne tänne ja heiluttelen sormia näppäimistöllä ootellessani että joku alkaa tosissaan epäilyttää.

Keturin vaikuttaa muuten ihan potentiaaliselta tökkimiskohteelta. Mä äänestän nyt sun kaa ++Keturin ja meen sitte kattomaan mitäs se onkaan sanonut tässä pelissä.
Halima
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa